2013. december 29., vasárnap

2. Kaland - Souper Pasta


Sziasztok!

Tutyi beszél hozzátok. A következő kalandot egyedül követtem el, illetve a párommal, aki most nem Mutyi volt, hanem az "Igazi" párom. (Persze, mert Mutyit jól kihagytad az egészből :P) A Teréz körút 52. számba mentünk célirányosan, a Souper Pasta nevű helyre. Biztos sokan ismeritek a LEVES. és PASTA. fiúkat, ők szerettették meg a levest a fiatalokkal itt Budapesten. Hozzájuk hasonlóan a Souper Pasta is leveseket és tészta különlegességeket kínál.
 
Ezt a Souper helyet az interneten találtuk, egy nyereményjáték keretén belül nyertünk pár 50% kedvezményre feljogosító kupont, amit jól ki is használtunk :).

A kinézet itt is elég jónak ígérkezett. A kiszolgálást nem mondanám gyorsnak, de csak azért, mert egy kezdő lány vette fel a rendelést, ezért megértőek voltunk és türelmesek. Helyet foglalni csak az alsó szinten, vagy az első emeleten lehetett. Mi fentre mentünk.  Ez a hely is modern, enyhe olaszos stílus, amit egy Sohpia Loren idézet is hangsúlyoz. A kényelmet egy kanapé és több fotel biztosította, akár egy nagyobb csapat is jól tudná érezni itt magát. Az asztalokon és a polcokon igazi fűszernövények voltak, só és bors is megtalálható volt. Az alsó szinten a tipikus 2-4 személyes asztalok voltak, hasonlóan dizájnnal.

Én egy chilis-gyömbéres répa krémlevest kértem négysajtos csirkés tésztával, az "Igazi" pedig egy marokkói parajos csicseriborsó levest, hozzá egy Bami Goreng nevezetű tésztát (a facebook-on kértünk segítséget, vajon milyen is ez a tészta, és hát itt a válasz: "ez egy ázsiai étel, ami tartalmaz csirkemell kockákat, répát, kínai kelt, fokhagymát, gyömbért, szóját, szezám olajat, hal és osztrigaszószt és még néhány titkos hozzávalót..."). 
A levesem elég intenzív volt, csípett is, de mindhárom hozzávalót külön éreztem. A tészta fajtáját nem tudom megmondani, nem láttam még ilyet, de finom volt, pont jól átfőtt, a csirke sem volt száraz, és a sajtokat is külön éreztem, bár volt benne tömlős sajt is, azt bárhol felismerem. A másik felem menüjéről nem nagyon tudok nyilatkozni, mert bőven jól laktam a sajátommal, de aki szereti az ázsiai ízeket, biztos tetszene neki (és el is fogyott). Én személy szerint annyira nem csípem a csicseriborsót, de ha arra gondolok milyen finom volt az enyém, akkor a másik menü is nagyon nyami lehetett.  :)

Kifelé menet az elköszönés mellé megjegyeztük, hogy minden nagyon finom volt. Ami meglepte a dolgozókat, de nagyon örültek a dicséretnek, ezért jókedvűen megköszönték. 
Jaj, azt elfelejtettem mondani, hogy a bejárat előtt kinn a hidegben kóstolót osztogattak a járókelőknek. Ez szintén jó húzás a hely népszerűsítésére a facebook játék mellett. 

Azt még el kell mondanom nektek, hogy a jóllakottság után otthon egy meglepetés szülinap várt, úgyhogy a bemutatkozónkban zárójelezett 23 már 24.... 
 

 Hamarosan ismét jövünk... de most már elég volt a tésztából :) (egy ideig)
Üdv és viszlát: Tutykó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése